Splošni pogoji sodelovanja
Kontaktni podatki:
Mizarstvo Bregar, Igor Bregar s.p.
Prapretno 16a
1433 Radeče
Telefon: 051 414 019
Email: info@pohistvobregar.si
Spletna stran: www.pohistvobregar.si
.
Podatki o podjetju:
Matična številka: SI 1936662000
Ident. št. za DDV (ID): SI 93086512
Vpisan pri registrskem organu: AJPES, izpostava Laško
Zaporedna številka vpisa: 316-06-00751-2011
Zavezanec za DDV: DA
IBAN: IBAN SI56 0237 9025 4462 161
Splošni pogoji poslovanja Pohištva Bregar
Splošni pogoji spletne prodajalne Pohištva Bregar, v lasti podjetja Mizarstvo Bregar, Igor Bregar s.p., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev, kot tudi pogojev spletne trgovine. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
1.) z gotovino, ob prevzemu. Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 EUR za pakete v vrednosti do 98 EUR, pri paketih z vrednostjo od 98 EUR do 501 EUR je strošek provizije 1,07 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,36 EUR.
2.) po ponudbi / predračunu, z bančnim nakazilom na račun upravitelja spletne strani pohistvobregar.si, Igor Bregar s.p. Podatke za plačilo prejme kupec takoj po oddaji naročila (e-poštno sporočilo "Obvestilo o naročilu").
Podatki za nakazilo:
Mizarstvo Bregar, Igor Bregar s.p.
Prapretno 16a
1433 Radeče
IBAN SI56 0237 9025 4462 161
Račun odprt pri: NLB
Koda namena: othr
Namen plačila: št. prejetega naročila
3.) PayPal varno plačilo s plačilnimi karticami ali s PayPal nakazilom
Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Vklopi razum, zahtevaj račun
DOSTAVA IN CENE DOSTAVE
Za nas dostavlja Pošta Slovenije. Ob naročilu v vrednosti 40,00 EUR ali več, so stroški pakiranja in dostave brezplačni.
Ob naročilu izdelkov pod vrednostjo 40,00 €, znašajo stroški pakiranja in dostave 2,60 € (ne glede na težo, količino in velikost vašega naročila).
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za morebitno dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme povzetek naročila na vpisan elektronski naslov.
CENE
Vse cene vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec zaključi in odda naročilo. Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
POSTOPEK NAKUPA
Željene izdelke dodate "v košarico" s klikom na gumb "v košarico". Odpre se vam košarica, kjer vidite kaj ste dodali, lahko odstranite ali spremenite količino. Od tu se lahko vrnete na nakupovanje, ali pa greste na zaključek naročila. V primeru nadaljnjega nakupovanja, je vsebina košarice vidna zgoraj v glavi, ali v desnem stolpcu zgoraj. V košarici lahko spreminjate količino izdelkov, ali pa jih tudi odstranite.
Ko želite končati z nakupovanjem, greste "na blagajno" in sicer s klikom na gumb "blagajna" (desni stolpec zgoraj, ali v glavi). Tu izpolnite zahtevane podatke, označite željeni način plačila in po potrebi uredite količino izdelkov v košarici, ali pa jih odstranite. Lahko še vedno dodate tudi nove izdelke. Vidne so vse cene, strošek dostave in znesek za plačilo. Če imate kodo za popust, jo vpišete tukaj, lahko pogledate ali si natisnete splošne pogoje poslovanja, izberete drug naslov za dostavo, ali pa si ustvarite svoj "račun" za lažje, hitrejše nakupovanje in pregled nad naročili. Z gumbom "zaključi naročilo", naročilo oddate.
Če imate že ustvarjen svoj "račun" na strani, se enostavno prijavite na stran (zgoraj v glavi levo, ali na blagajni), lahko preden dodate izdelke v košarico, lahko pa tudi najprej dodate izdelke, pa se potem prijavite in sistem vas bo vodil čez vse zgoraj omenjene korake.
Po oddaji naročila sledijo naslednja obvestila:
Obvestilo o naročilu
Po oddaji naročila prejme kupec kot potrditev prejetja naročila, po elektronski pošti pregled svojega naročila in kratka navodila o možnostih odstopa ali preklica naročila. V tem sporočilu prejme kupec tudi celotne "Splošne pogoje poslovanja ''Pohištva Bregar", v primeru predplačila pa tudi podatke za predplačilo.
Naročilo potrjeno
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi po elektronski pošti, z SMS-om, ali s telefonskim klicem. Navede se tudi predvideni rok dobave. Na tem mestu lahko ponudnik z razlogom naročilo tudi zavrne.
Ponudnik lahko zaradi preverjanja podatkov navedenih ob naročilu ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave, kupca pokliče ali pošlje SMS na kontaktno telefonsko številko, ki jo je kupec navedel ob naročilu. Slednje se obenem lahko smatra tudi kot potrditev naročila.
Naročilo odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje, o tem pa obvesti kupca po elektronski pošti. V istem elektronskem sporočilu pouči kupca o tem, kam se lahko obrne ob primeru zamude ob dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA – POGODBE
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVP) pravico, da v štirinajstih (14) dneh, podjetju vrne naročeno blago. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Pri tem potrošniku ni potrebno navajati razloga za odstop od pogodbe.
Potrošnik ima tudi možnost, da na elektronski naslov (info@pohistvobregar.si) v štirinajstih (14) dneh sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
V tem primeru mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila, podjetju vrniti blago.
Potrošnik vrne blago na naslov: Mizarstvo Bregar, Igor Bregar s.p., Prapretno 16a, 1433 Radeče.
Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo !
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun, oziroma kopijo računa za blago in osebne podatke, ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 30 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe, oziroma po prejemu vrnjenega blaga.
KAKO VRNETE IZDELEK, ČE SE ODLOČITE ZA ODSTOP OD POGODBE?
Da bo vračilo izdelka potekalo hitro in brez zapletov, bodite pozorni na nekaj ključnih stvari:
- embalažo previdno odprite in je ne zavrzite, dokler niste prepričani, da je izdelek ustrezen in da ga boste obdržali;
- pri rokovanju z izdelkom pazite, da ga ne poškodujete ali opraskate;
- ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat.
Izdelki, kupljeni na daljavo, v zakonskem času za odstop od pogodbe niso namenjeni uporabi. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek pogledate in če vam ne ustreza, ga vrnete - odstopite od nakupa.
Izdelek morate vrniti nepoškodovan in brez posledic uporabe (prah, praske, madeži, umazanija, uporabljena vodila, vgradne praske,…) in v nespremenjeni količini.
Vrnjenim izdelkom je potrebno priložiti tudi račun, oziroma kopijo računa.
Izdelke za vračilo je potrebno zapakirati v varno embalažo, tako da se izdelki med transportom ne poškodujejo. Lahko uporabite tudi originalno embalažo, v kateri ste izdelke prejeli. Priporočamo, da izdelke pošljete preko dostavne službe, ki omogoča sledenje pošiljk.
Stroške pošiljanja krije pošiljatelj sam, razen, če se kupec in ponudnik vnaprej drugače dogovorita. Pošiljk z odkupnino ne bomo sprejeli.
Za dodatne informacije nas pokličite na telefon 051 414 019 ali nam pišite po elektronski pošti info@pohistvobregar.si
Če je izdelek uničen, pokvarjen, ne da bi za to bil kriv kupec, pa je potrebno izdelek reklamirati.
REKLAMACIJA
V primeru, da ste prejeli izdelek, ki vam ne odgovarja, ga takoj reklamirajte s priloženim računom. Stroške vračila plača kupec, stroške zamenjave pa prodajalec. Če zamenjava ne bo mogoča, vam bomo vrnili denar.
POŠKODOVANA POŠILJKA
Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja je potrebno sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi (Pošta Slovenije). Paket nesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da karkoli dodajate ali odstranjujete), poštni uslužbenec pa bo izpolnil zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
GARANCIJA NA IZDELEK
Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi pri opisu izdelka v spletni trgovini Naravni.si. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v danem trenutku ni znan. V tem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki mu bo zagotovil ažurno informacijo.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: - jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, - pošiljatelj bo jasno razviden, - različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, - jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, - željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
OBVEŠČANJE IN E-NOVICE
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.
PROMOCIJSKE KODE
Občasno bralcem e-novic ali preko drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence "promocijska koda" ali v polje za sporočilo in potrdi s klikom na gumb "Potrdi". Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo, oziroma eno obliko ugodnosti.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pohistvobregar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Trgovina in posredništvo, Zvonko Teraž s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V tem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Ponudnik ne odgovarja za informacije zapisane v mnenjih, komentarjih oziroma recenzijah in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
Ponudnik se trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog, brez predhodnega opozorila ali obvestila.
MNENJA IN KOMENTARJI UPORABNIKOV
Mnenja, komentarji in recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da lahko mnenje napiše vsak uporabnik bloga Naravni.si, pred objavo pa jih ponudnik pregleda. Mnenj, ki so kakorkoli žaljiva ali po mnenju ponudnika ne morejo pomagati drugim uporabnikom, ponudnik ne bo objavil.
Z oddajo mnenja, komentarja oziroma recenzije se uporabnik strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje, da objavi del ali pa celoten tekst v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico, da tekst uporablja časovno neomejeno in za kakršenkoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih in drugih marketinških komunikacijah.
Avtor mnenja, komentarja oziroma recenzije ob oddaji zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic napisanega ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Ponudnik ne odgovarja za informacije zapisane v mnenjih, komentarjih oziroma recenzijah in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina Pohištvo Bregar in vsi podatki na njej, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Znamka Pohištvo Bregar in logotip sta v lasti podjetja Mizarstvo Bregar, Igor Bregar s.p., Prapretno 16a, 1433 Radeče.